Adás
Az áru átvételekor kérjük ellenőrizze, hogy a termék sértetlen-e, sérülés esetén írjon kárbejelentést a szállítónak és jelezze felénk az info@levnesekacky.cz címen.
Ha az árura nincs garanciajegy, akkor a számla az esetleges reklamáció okmányaként szolgál. A számlát (adóbizonylatot) az áru kiszállítását követően automatikusan e-mailben küldjük meg.
Szállítási Mód:
Személyes átvétel az üzletben: Kubelkova 1789 Česká Trebová, készpénzes fizetés csak CZK-ban
DPD és GLS
levelező részleg
Az árlista HU vonatkozik
Szállítási árak HUn
Szállító tömege -tól -ig és további információk Ár EUR ÁFA-val
Szállítás FIGYELEM! Benzinkútra, OMV és 3DVA benzinkutakra kiszállításkor felár 0,3 EURO, utánvét esetén további 0,85 EURO 1 - 5 kg max hossz 70 cm 7 €
Szállítási hely a címre 1 - 5 kg max hossz 70 cm 8 €
Hordoz | Súly -tól -ig és további részletek | HUF ár ÁFA-val |
DPD | 0 - 5 kg | 3100 HUF |
DPD | 5 - 10 kg | 3900 HUF |
DPD | 10 - 20 kg | 5000 HUF |
DPD | 20 - 31,5 kg | 6330 HUF |
GLS | 30 - 40 kg | 8450 HUF |
Zásilkovna | 0 - 5 kg maximális hossza 70 cm | 3300 HUF |
Előleg fizetés és QR kód EUR-ban, (Kérjük, várja meg a rendelés visszaigazolását, ezt az Ön e-mail címére küldjük) IBAN: CZ6620600000000001180365 BIC/SWIFT: CITFCZPPXXX, VS a rendelési szám (ha nem lehet VS-t beírni, írd meg a címzettnek szóló üzenetben, köszönöm). Fiókunk neve: Garden - parts s.r.o.
Szállítási problémák
Ha a küldeményt nem kézbesítették meg Önnek, vagy a kézbesítéssel probléma lépett fel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon vagy e-mailben.
A kézbesítés elmaradásának leggyakoribb okai. A fuvarozó a látható sérülések miatt nem rakta fel az árut - annak érdekében, hogy minőségi árut tudjunk eljuttatni vásárlóinkhoz, rakodás előtt alapos vizsgálaton esnek át. Sérülés esetén az árut nem berakodjuk, hanem sértetlen árura cseréljük vagy újra megrendeljük a szállítótól.
A szállítmányozó nem kézbesítés/befizetési értesítés útján helyezte el a küldeményt az Ön postaládájába. A rendelés kiszállítását közlő e-mailben elküldjük a nyomkövetési számot, az utat online nyomon követheti.
A szállítmány elveszett a fuvarozónál – ez nagyon ritkán fordul elő. Szükség esetén új árut rendelünk Önnek, és reklamációs eljárást kezdeményezünk a fuvarozónál.