Áruszállítás és szállítás

Adás

Az áru átvételekor kérjük ellenőrizze, hogy a termék sértetlen-e, sérülés esetén írjon kárbejelentést a szállítónak és jelezze felénk az info@levnesekacky.cz címen.

Ha az árura nincs garanciajegy, akkor a számla az esetleges reklamáció okmányaként szolgál. A számlát (adóbizonylatot) az áru kiszállítását követően automatikusan e-mailben küldjük meg.
Szállítási Mód:

    Személyes átvétel az üzletben: Kubelkova 1789 Česká Trebová, készpénzes fizetés csak CZK-ban
    DPD és GLS
   levelező részleg
    Az árlista HU vonatkozik

Szállítási árak HUn
Szállító tömege -tól -ig és további információk Ár EUR ÁFA-val
Szállítás FIGYELEM! Benzinkútra, OMV és 3DVA benzinkutakra kiszállításkor felár 0,3 EURO, utánvét esetén további 0,85 EURO 1 - 5 kg max hossz 70 cm 7 €
Szállítási hely a címre 1 - 5 kg max hossz 70 cm 8 €

HordozSúly -tól -ig és további részletekHUF ár ÁFA-val
DPD0 - 5 kg3100 HUF
DPD5 - 10 kg3900 HUF
DPD10 - 20 kg5000 HUF
DPD20 - 31,5 kg6330 HUF
GLS30 - 40 kg8450 HUF
Zásilkovna0 - 5 kg    maximális hossza 70 cm3300 HUF

Előleg fizetés és QR kód EUR-ban, (Kérjük, várja meg a rendelés visszaigazolását, ezt az Ön e-mail címére küldjük) IBAN: CZ6620600000000001180365    BIC/SWIFT: CITFCZPPXXX, VS a rendelési szám (ha nem lehet VS-t beírni, írd meg a címzettnek szóló üzenetben, köszönöm). Fiókunk neve: Garden - parts s.r.o.

Szállítási problémák

Ha a küldeményt nem kézbesítették meg Önnek, vagy a kézbesítéssel probléma lépett fel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon vagy e-mailben.
A kézbesítés elmaradásának leggyakoribb okai. A fuvarozó a látható sérülések miatt nem rakta fel az árut - annak érdekében, hogy minőségi árut tudjunk eljuttatni vásárlóinkhoz, rakodás előtt alapos vizsgálaton esnek át. Sérülés esetén az árut nem berakodjuk, hanem sértetlen árura cseréljük vagy újra megrendeljük a szállítótól.
A szállítmányozó nem kézbesítés/befizetési értesítés útján helyezte el a küldeményt az Ön postaládájába. A rendelés kiszállítását közlő e-mailben elküldjük a nyomkövetési számot, az utat online nyomon követheti.
A szállítmány elveszett a fuvarozónál – ez nagyon ritkán fordul elő. Szükség esetén új árut rendelünk Önnek, és reklamációs eljárást kezdeményezünk a fuvarozónál.