Panasz

Mit kérhetsz?

A hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlása során Ön nem követelheti minden további nélkül azonnal, a szerződéstől való elállást. Kezdetben, ha a hiba nem hárítható el indokolatlan késedelem nélkül, kérheti új termék kiszállítását. Ez a követelmény azonban nem lehet aránytalan a tétel hibájának természeténél fogva. Ha a hiba csak a termék egy részét érinti, a vevő csak ezt az alkatrészt jogosult kicserélni. Csak abban az esetben kérheti a szerződéstől való elállást, ha ez nem lehetséges, például azért, mert az adott terméket már nem gyártják. Ha a hiba indokolatlan késedelem nélkül kijavítható, Ön jogosult a hiba térítésmentes kijavítására. Csak abban az esetben, ha ugyanaz a eltávolítható hiba ismétlődően, azaz legalább háromszor előfordul, vagy a tételen egyszerre több hiba jelentkezik, választhat új termék szállítása, a hibás alkatrész cseréje vagy a szerződéstől való elállás között. Ha ezek közül bármelyiket nem alkalmazza, jogosult a vételárból ésszerű kedvezményre.

A reklamáció leggyorsabb feldolgozását úgy érheti el, hogy az árut közvetlenül egy hivatalos szervizben igényelheti. Ezek listáját a termékhez mellékelt útmutatóban találja, ill a jótállási jegyben, ha az árura van kiállítva.

Ha az árura nincs hivatalos szerviz, vagy közvetlenül velünk szeretne reklamálni, ezt kétféleképpen teheti meg. Az áruval együtt javasoljuk az áru megvásárlását igazoló okmány és a kitöltött reklamációs űrlap átadását. Panaszát gyorsabban elfogadjuk és feldolgozzuk.

A panaszt személyesen a Česká Třebová, Kubelkova utca 1789. szám alatti irodában, ill. Albrechtice 52 Lanškroun (telefonos egyeztetés alapján a 777 96 96 03 számon), vagy küldje el Č. Třebová címre.

Ha nehezen szállítható árukra szeretne panaszt tenni, kérjük, először adja meg a reklamációt az info@garden-parts.cz e-mail címen.

Mit kell tenni, ha…

  • az átvett áru sérült

Kérjük, az áru fuvarozótól történő átvételekor figyelmesen ellenőrizze a leszállított árut, a szállítmányt.
Ha az áru sérült, annak ellenére, hogy a csomagolás sértetlen, haladéktalanul jelezze felénk a 777 96 96 03-as telefonszámon.

  • az áru hiányosan érkezett, vagy nem felelt meg a megrendelt típusnak

Ebben az esetben kérjük az info@garden-parts.cz e-mail címet, ahol egyénileg segítünk, ill hívja a 777 96 96 03 telefonszámot.

Hogyan kell eljárni a panasszal

Lépjen kapcsolatba velünk, és írja le a termékkel kapcsolatos problémáját. Teljes körű és szakszerű felvilágosítást adunk, megmondjuk, hogy valóban meghibásodásról van-e szó, és lehet-e saját kezűleg eltávolítani, vagy szükséges-e reklamációs eljárást indítani.

Érvényes követelés feldolgozásának nincs díja.

Ha árukat küld vissza a létesítménybe, mindig mellékelje a következő dokumentumokat:

  • számla/adó bizonylat (másolat)
  • jótállási jegy (ha az árura adták ki)
  • deaktivált panaszprotokoll, letölthető INNEN.

A panasz kezelésének határideje

A panaszt a törvényben meghatározott 30 naptári napos határidőn belül kell feldolgozni. Ez az időszak az áru telephelyre történő leszállítását követő napon kezdődik, és a reklamáció telephelyen történő feldolgozásával ér véget.

A teljesen ingyenesen átadott ajándékokra fogyasztói jogok nem érvényesíthetők. Az ilyen áruk megfelelnek az Ajándékszerződés feltételeinek és a Cseh Köztársaság vonatkozó jogszabályai szerinti összes szabványnak.

Jó tudni

Hogyan működik a termékgarancia.
Mint minden vállalkozásnak, a mi vállalkozásunknak is megvannak a maga feltételei, amelyek az irányadóak.
Ha kiválasztotta a terméket, és

úgy találta, hogy az nem megfelelő az Ön számára, lehetősége van a terméket 14 napon belül visszaküldeni. Az űrlap innen tölthető le.