Felhasználási feltételek

Az üzlet üzemeltetője és áruszállítója:
Kert - alkatrészek s.r.o.
Központ:
Mladějov na Moravě 153
Mladějov na Moravě 56935
ID: 01786741
Adószám: CZ01786741


Telefonos elérhetőség: +420 467 77 10 10 (nyitvatartási időben 8-16 csak cseh és angol nyelven), vagy +420 777 96 96 03 (nyitvatartási időben 8-17 H-Szo csak cseh nyelven).
e-mail: info@garden-parts.cz

1. Általános rendelkezések

Jelen feltételek a www.garden-parts.hu online áruházban történő vásárlásokra vonatkoznak. A feltételek meghatározzák és pontosítják az eladó (üzemeltető, szállító) és a vevő (fogyasztói pozícióban lévő vásárló) jogait és kötelezettségeit. Minden szerződéses kapcsolat a Cseh Köztársaság jogrendjének megfelelően jön létre. Ha a szerződő fél fogyasztó, az üzleti feltételekkel nem szabályozott jogviszonyokra a Polgári Törvénykönyv (89/2012. sz.) és a fogyasztóvédelmi törvény (634/1992. sz.) az irányadó. E törvények kivonatai a feltételek ezen szakaszában találhatók.

2. Fogalmak meghatározása

Fogyasztói szerződés – adásvételi szerződés, munkavégzésre irányuló szerződés vagy egyéb szerződés, ha a szerződő felek egyrészt fogyasztó, másrészt vállalkozó.

Szállító/eladó – az a személy, aki a szerződés megkötése és teljesítése során üzleti vagy egyéb üzleti tevékenysége részeként jár el. Olyan vállalkozó, aki közvetlenül vagy más vállalkozókon keresztül árut szállít vagy szolgáltatásokat nyújt a vevőnek.
Webáruházunk vásárlója a vásárló. A hatályos jogszabályok miatt különbséget tesznek fogyasztó vevő és vállalkozó vevő között.

Vevő - fogyasztó az a személy, aki vállalkozási tevékenysége körén kívül vagy hivatása önálló gyakorlásának körén kívül vállalkozóval szerződést köt, vagy vele más módon kereskedik.

Vevő – a vállalkozó az a vevő, aki termékeket vásárol vagy szolgáltatásokat vesz igénybe abból a célból, hogy ezekkel a termékekkel vagy szolgáltatásokkal üzleteljen. Az eladó és a vevő - vállalkozó közötti kapcsolat szabályozására az áru üzletben történő értékesítésére vonatkozó különös rendelkezések nem alkalmazhatók, kivéve a 2160. §-ban foglaltakat, amelyeket kifejezetten az eladó és a vevő közötti kapcsolatra kell alkalmazni. a vevő - vállalkozó.

Adásvételi szerződés – Az áruház webes felületén elhelyezett áruk minden bemutatása tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles ezen árukra vonatkozóan adásvételi szerződést kötni. A Ptk. 1732. § (2) bekezdésében foglaltakat nem kell alkalmazni. Az adásvételi szerződés nem jön létre azzal, hogy a vevő elküldi a megrendelést az eladónak. Az adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor az eladó visszaigazolja a vevő megrendelését. Ettől a pillanattól kezdve kölcsönös jogok és kötelezettségek keletkeznek a vevő és az eladó között, amelyeket az adásvételi szerződés és a jelen szerződés szerves részét képező feltételek határoznak meg. A Ptk. 1726. §-a értelmében kizárt az adásvételi szerződés megkötése a Ptk. által előírt valamennyi követelmény megtárgyalása nélkül. Továbbá a Ptk. 1740. § (3) bekezdése értelmében az eladó kizárja a módosítással vagy eltéréssel járó ajánlat elfogadását.
Tájékoztatás a megkötött szerződésről és az üzleti feltételekről
A vevő az adásvételi szerződés megkötésével kijelenti, hogy a jelen feltételeket megismerte és azokkal egyetért. Jelen feltételek a megkötött szerződés szerves részét képezik. A megrendelés teljesítését követően a vásárló e-mailben visszaigazolja a rendelést. A visszaigazoláshoz csatoljuk a szerződési feltételek aktuális szövegét és az eladó reklamációs eljárását PDF formátumban. Az adásvételi szerződés megkötésének pillanata a megrendelés eladó általi visszaigazolásának pillanata.
A szerződés cseh nyelven jön létre, ha az eladó vagy a vevő részéről fennálló körülmények ezt nem akadályozzák, a szerződés más, a felek által érthető nyelven is megköthető. A megkötött szerződést az eladó kizárólag a személyes adatok védelméről szóló, módosított 101/2000.sz. törvénynek megfelelően sikeres teljesítése érdekében archiválja, harmadik fél számára nem hozzáférhető. A szerződéskötéshez vezető egyes technikai lépésekről a webáruházunkban található rendelési folyamatból tájékozódhatnak, a vásárlónak lehetősége van a rendelés ellenőrzésére, esetleg javítására annak elküldése előtt. A jelen szerződési feltételek webáruházunk honlapján megjelennek, így azok archiválása és a vásárló általi sokszorosítása lehetővé válik.
törvény módosítása szerint az általános forgalmi adóról szóló 235/2004. Az adóbizonylaton (számlán) szereplő adatok csak akkor módosíthatók, ha a vásárló még nem vette át és nem fizette ki az árut.

3. Áruszállítás

  1. A megrendelt árut méret és súly szerint szállítjuk szerződéses fuvarszolgálattal.
    A teljesítés tárgyának szállítása a lehető legrövidebb időn belül, általában 2-5 munkanapon belül megtörténik, a termékek elérhetőségétől és az eladó működési képességeitől függően. Kivételes esetekben, vagy ha az áru nincs raktáron, a szállítási határidő hosszabb is lehet, amelyről a vevő ennek felfedezése után haladéktalanul tájékoztatást kap. A szállítás helye a vevő rendelése alapján kerül meghatározásra. A tételnek a megadott címre történő kiszállítását teljesítettnek kell tekinteni.
    A teljesítés tárgyának beszerelése nem része a szállításnak. A rendeltetési címre történő szállítást az eladó biztosítja. Amikor átveszi az árut a szállítási szolgáltatástól, mindig gondosan ellenőrizze a szállítási csomagolás sértetlenségét. Ha a csomag megsérült, ezt az információt a szállítási szolgáltatás szállítási jegyzőkönyvében kell feltüntetni. Az eladó köteles a megrendelt árut a megbeszélt határidőn belül leszállítani. Ha ez nem történik meg, a vevő jogosult elállni a szerződéstől.
    Az automatizálás miatt nem áll módunkban összevonni a rendeléseket, ha azok eltérő napokon 12:00 órától jönnek létre és fizetési kapun vagy banki átutalással történik!
    Szállítás:
    Szállítmányok:
    A szállítmányozásról a szállítmányozó folyamatosan tájékoztatja Önt SMS-ben/e-mailben.
    Előző napon kapsz egy SMS-t/e-mailt a küldemény kézbesítésével kapcsolatos információkkal. Ha módosítani szeretné a szállítási napot, csak válaszoljon az SMS-re/e-mailre.
    A kézbesítés napján kap egy SMS-t/e-mailt, melyben megadja a szállítási időt.
    Szállítmányát a fuvarozó honlapján nyomon követheti, a számát a megrendelés feladását közlő emailben elküldjük.
    A küldemény átvétele:
    Nyomatékosan javasoljuk a küldemény alapos ellenőrzését a kézhezvételkor. Törött vagy sérült csomagolás felfedezése esetén javasoljuk, hogy a küldeményt ne vegyék át, vagy a helyszínen, a fuvarozó cég sofőrjével, a sérülés rögzítésével oldják meg. Sérült küldemény kézhezvétele esetén írásos bizonylattal kérjük, hogy ezt az eseményt legkésőbb a küldemény kézhezvételétől számított 2 napon belül jelezze az info@garden-parts.cz e-mail címen, ahol szívesen adunk tanácsot hogyan kell eljárni ilyen esetekben. Panasz esetén azt javasoljuk, hogy ne dobja ki a csomagolást - bizonyítási eljárás tárgyát képezi.

    Személyes átvétel:
    Česká Třebová-i üzletünkben, Kubelkova 1789 Nyitva tartás: H-P 8-16 óráig Szo 9-11:30 kérésre átvétel 50.- díj ellenében.
    1.11-28.2-ig szombatonként zárva tart.

 4. Fizetési feltételek

Egyedi megrendelésű áru vagy raktáron nem lévő áru esetén az eladó az árat és a szállítási dátumot előzetesen telefonon/e-mailben visszaigazolja a vásárlónak. Ha az érvényes ár megegyezik vagy alacsonyabb az írásos vagy e-mailes megrendelésben szereplővel, azt nem erősítik vissza a vevőnek, és az árut az érvényesen megkötött szerződés szerinti áron szállítják ki számára. Ha az ár módosul, a vásárló megerősíti, hogy tudomása van a változásról, és egyetért azzal, ugyanúgy, ahogy erről a változásról értesült.

Fizetési feltételek - a fizetés alapvető módja a készpénzes fizetés a teljesítés tárgyának átadásakor, vagy egyéb fizetési módok igénybevételének lehetősége, melyeket alább felsorolunk. Ha a vásárló az előre fizetést választja, az eladó addig vár az áru elküldésével, amíg a vásárló fizetési kötelezettsége nem teljesül. A befizetés a szerződés szerinti teljes összeg jóváírását jelenti az eladó számláján.
Minden ár végleges, tartalmazza az áfát és a történelmi elektromos hulladékok ártalmatlanítási hozzájárulását, ill további díjak, amelyeket a fogyasztó köteles megfizetni az áruért. A rendelés leadása előtt a fogyasztónak lehetősége van tájékozódni az ár érvényességéről az info@garden-parts.cz e-mail címen.
Minden árut adóbizonylattal vagy számlával szállítunk (e-mailben a küldemény kézhezvételétől számított 48 órán belül). Az áru a vételár teljes kifizetéséig az eladó birtokában marad. A megrendelés vagy annak egy részének szállító általi törlése (például az áru elfogyása) esetén a pénzt vagy annak megfelelő részét – eltérő megállapodás hiányában – haladéktalanul visszautaljuk arra a számlaszámra, ahonnan az utalásra került.
Az online áruházban minden változás és árváltozás fenntartva. Az áruajánlat a www.garden-parts.hu oldalon látható. (beleértve az akciós árukat, az akciókat és a szórólapos akciókat is) a készlet erejéig vagy az eladó teljesítési képességének elvesztéséig érvényesek. Az ár a megrendelés időpontjában érvényes.

Fizetési módok:
• fizetés utánvéttel (utánvéttel a fuvarozó által)
• készpénzes fizetés az áru átvételekor a Česká Třebová-i üzletben
     • fizetés banki átutalással 4 számlaszám: CZ6620600000000001180365  BIC/SWIFT: CITFCZPPXXX (HUF)
     • fizetési átjáró, nem vállalati ügyfeleknek - (vállalati kártyát nem fogadunk el) - fizetett megrendelés törlése - az összeg 1%-kal csökken (GOPAY jutalék).
A vevő választása alapján az eladó az árut a vevő által a megrendelésben meghatározott helyre és módon szállítja ki. A vevő köteles az így leszállított árut átvenni.

A megrendelés vevő általi törlése - a vevőnek jogában áll az áru kiszállítását megelőzően bármikor elállni a megrendelésétől, kötbér nélkül. Az elállást írásban kell megtenni az info@garden-parts.cz címen
A megfelelően feladott és leszállított megrendelés átvételének elmulasztása esetén a megkötött adásvételi szerződésből eredő kötelezettségek megszegésével okozott kár megtérítéseként a Ptk. 2913. §-a szerint szállítási költséget kell fizetni. a kód.

 5. A fogyasztó vevő elállása a szerződéstől

A Polgári Törvénykönyv 1829. §-a értelmében a fogyasztónak joga van az áru átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállni a szerződéstől, ill. az utolsó áruszállítás kézhezvételétől számítva, ha a vásárlás tartalma többféle árut tartalmaz, vagy az áru több részből áll (elegendő a határidő 14. napján feladni). Ha a vevő ezen határidőn belül úgy dönt, hogy eláll, és megfelel az alábbi feltételeknek, visszatérítjük a vételárat és az áruk legolcsóbb kiszállításának költségeit az eladótól a vevőnek. Az 1820. § (1) bekezdésének megfelelően g) pontja, valamint a 1832. § (3) bekezdése szerint a fogyasztó köteles elállni az adásvételi szerződéstől a 1829. és azt követő §-ok szerint. az áruk visszaküldésével kapcsolatos költségek. Ez a jog nem szolgál az árukkal kapcsolatos panaszok megoldási módjaként.

  1. Ha úgy dönt, hogy ezen az időszakon belül eláll, kérjük, tartsa be az alábbi feltételeket:

    Legkésőbb az áru átvételét követő 14. napon az eladónak el kell küldenie a szerződéstől való elállási szándékát.
    Lemondási űrlap PDF formátumban letölthető. Az IČO-n történő vásárláshoz nem használható.
    Kérjük, küldje el e-mailben az info@garden-parts.cz címre, majd mellékelje az áruhoz.
    Az árut saját költségén szállítsa vissza a Kubelkova 1789 Česká Třebová 56002 áruházba, legkésőbb a szerződéstől való elállást követő 14 napon belül.
    Javasoljuk, hogy az elállás keretében elküldött árut eredeti, sértetlen csomagolásban küldje vissza, az árun nem látszódhat a használat nyoma, sértetlennek, hiánytalannak (tartozékokkal, garancialevéllel, használati utasítással stb.) és igazolással a vásárlásról. Ne küldjön árut kiszállításkor. Javasoljuk, hogy biztosítsa az árut.
    Az áruért járó pénzt és az áruk webáruházból történő legolcsóbb szállítási módjának költségeit a szerződéstől való elállást követő 14 napon belül visszautaljuk a számlájára. Az eladó nem köteles az összes elköltött pénzt visszaadni a vevőnek, mielőtt a vevő átadja neki az árut.
    Ha az áru értéke csökkent (az áruk természeténél és tulajdonságainál szükségestől eltérő kezelés következtében részleges fogyasztás vagy elhasználódás következett be, az áru hiányos vagy sérült ), a vevő köteles a bizonyíthatóan hiányzó értéket megfizetni .
    Ha a megkötött szerződés tárgya szolgáltatás volt, és annak teljesítését megkezdték, akkor a vevő a szerződéstől való elállása esetén az igénybe vett szolgáltatások árának arányos részét köteles megfizetni.

    A fogyasztó nem állhat el a szerződéstől:

    A vevő továbbá nem jogosult a megkötött szerződéstől a Ptk. 1837. §-a értelmében elállni:
    • szolgáltatásnyújtás, ha azt a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt előzetes, kifejezett hozzájárulásával teljesítették, és a vállalkozó a szerződés megkötése előtt tájékoztatta a fogyasztót, hogy ebben az esetben nincs joga a szerződéstől elállni.
    • olyan termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás, amelynek ára a vállalkozó akaratától független, a pénzügyi piac ingadozásaitól függ, és amely a szerződéstől való elállás időszakában fordulhat elő
         • a fogyasztó kívánsága szerint vagy személye számára módosított áruk szállítása
         • romlandó áruk szállítása, valamint olyan áruk szállítása, amelyek a kiszállítást követően helyrehozhatatlanul összekeveredtek más árukkal
         • a fogyasztó kérésére a fogyasztó által kijelölt helyen végzett javítás vagy karbantartás; ez azonban nem vonatkozik a kérttől eltérő utólagos javításokra vagy a kértektől eltérő pótalkatrészek szállítására
         • olyan zárt csomagolású áru átadása esetén, amelyet a fogyasztó a csomagolásból kivett és higiéniai okokból nem lehetséges visszaküldeni
         • hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program átadása, ha az sérti az eredeti csomagolást
         • újságok, folyóiratok vagy folyóiratok kézbesítése
         • szállás, szállítás, étkeztetés vagy szabadidő igénybevétele, ha a vállalkozó ezeket a szolgáltatásokat a meghatározott időn belül biztosítja
    a nyilvános árverésre irányadó törvény szerint nyilvános árverés alapján megkötött
         • digitális tartalom kézbesítése, ha azt nem fizikai adathordozón adták át, és az elállási határidő lejárta előtt a fogyasztó előzetes, kifejezett hozzájárulásával kézbesítették, és a vállalkozó a szerződés megkötésével előzetesen tájékoztatta a fogyasztót, hogy ebben az esetben nem jogosult elállni a szerződéstől

6. A szállító/eladó szerződéstől való elállása

Az eladó jogosult elállni a vásárlóval kötött szerzéstől az alábbi esetekben: az árut már nem gyártják vagy szállítják, vagy az áru szállítójának ára jelentősen megváltozott, vagy az eladó beszállítójától az eredetileg megadott áron nem lehet árut szállítani az eladónak, az áru árának nyilvánvaló hibája esetén sem (azaz az ilyen típusú áruk szokásos árától egyértelműen eltérő árak) .

Nyilvánvaló hibának minősül az áru árában példál az első három számjegy helytelen megadása négy helyett; egy számjeggyel alacsonyabb ár (pl. egy számjegy "kiesik" az ár megadásakor); az áru nyilvánvalóan alacsony ára (pl. 50%-kal alacsonyabb ár az ilyen típusú és típusú áruknál szokásosnál, anélkül, hogy jelezné, hogy az áru akció vagy más akciós esemény); és egyéb nyilvánvaló írási hibák, nyilvánvaló hibák a termékleírásban, képben stb.

Ebben az esetben az eladó haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a vevővel, hogy megegyezzen a következő lépésről. Ha a vevő a vételár egy részét vagy egészét már kifizette, akkor ezt az összeget a lehető legrövidebb időn belül, 10 munkanapon belül, de legkésőbb 30 napon belül visszautalja számlájára vagy címére. Eladó.

7. Hibás teljesítésből és jótállásból eredő jogok

A termék első használatba vétele előtt a vevő köteles elolvasni a használati utasítást vagy a kezelési útmutatót és az esetleges garanciális feltételeket, majd szigorúan betartani ezeket az információkat, ellenkező esetben fennáll annak a veszélye, hogy a termék nem rendeltetésszerű használat következtében megsérül és az ebből eredő hibát az eladó hibafelelősségével szemben saját jogán belül nem követelheti. Az eladó kellékszavatossági jogai gyakorlásának ideje akkor kezdődik, amikor a vevő átveszi a terméket.
2104. §-a értelmében a vevő köteles az árut az átvételt követően a lehető legrövidebb időn belül megvizsgálni, és meggyőződni azok tulajdonságairól és mennyiségéről. Ha a vevő nem fogyasztó, és sérülést észlel, a kárról jegyzőkönyv készül, és az eladó köteles a kiszállításból ésszerű kedvezményt adni, vagy más hibátlan terméket szállítani. A termék mechanikai sérülésére vonatkozó későbbi reklamációkat már nem fogadjuk el.
Az eladó a fogyasztó kérésére hibás teljesítés esetén köteles írásbeli visszaigazolást adni kötelezettségeinek mértékéről és időtartamáról.

8. A hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlásának ideje

Fogyasztási cikkek értékesítése során a hibás teljesítésből eredő jogérvényesítés határideje 24 hónap, de ennél hosszabb időtartam is meghatározható a jótállási jegyen, annak csomagolásán vagy reklámozásán. 24 hónapnál hosszabb jótállás ily módon történő biztosítása esetén az eladó a jótállási jegyben nyilatkozat vagy különleges feltételek formájában határozza meg a jótállás meghosszabbításának feltételeit és terjedelmét, és ha ez nem történik meg, a Polgári minőségbiztosítási kódex rendelkezései. Az eladó meghibásodásért való felelőssége nem terjed ki a termék (illetve alkatrészeinek) használatból eredő normál kopására.
A hibás teljesítésért való felelősségi jogok gyakorlása során a fogyasztót az alábbi jogok illetik meg:
Az áru ingyenes kijavításának joga, új áru szállításához vagy alkatrész cseréjéhez való jog, míg e jog akkor gyakorolható, ha az új áru vagy annak egy részének leszállítása megfelelő megoldást jelent a panaszra tekintettel a hiba jellege. Az e célokra való megfelelőséget például az a tény értékeli, hogy a hiba javítással nem hárítható el, vagy a javítás anyagilag vagy időigénytelen megoldásnak tűnik. A fogyasztónak joga van új termék kiszállítására vagy alkatrészének kicserélésére is, ha olyan hibáról van szó, amely eltávolítható, de a termék a hiba ismételt előfordulása miatt nem használható (javítást követően - ha a ugyanaz a hiba, ugyanazokkal a tünetekkel, összesen 3-szor fordul elő, és ilyen hiba legalább kétszer fordult elő, javítva) vagy nagyobb számú hiba esetén használja megfelelően.
A szerződéstől való elállás joga - akkor vehető igénybe, ha a tárgy kijavítása nem lehetséges, és új áru szállítása vagy alkatrész cseréje nem lehetséges (amennyiben e jog feltételei fennállnak). Ezen túlmenően akkor is élni lehet ezzel a joggal, ha az áru nagyszámú hibás, vagy a javítást követően ismétlődő hiba miatt nem használható megfelelően.
Méltányos árengedmény a vételárból: ha a vevő nem áll el a szerződéstől, vagy nem él új tudós hibamentes szállítására, alkatrész cseréjére, vagy a cikk kijavítására vonatkozó jogával ésszerű árengedményt követelhet. A vevőnek joga van az ésszerű árengedményre akkor is, ha az eladó új terméket nem tud hibátlanul átadni, annak alkatrészét kicserélni vagy a terméket kijavítani, továbbá ha az eladó a helyzetet ésszerű időn belül nem orvosolja, vagy a jogorvoslat azt okozná. jelentős nehézségeket okoz a fogyasztó számára.

A jótállási idő és az abból fakadó jogok minden nem fogyasztó vásárló számára az adott importőr vagy gyártó által meghatározott mértékben érvényesek. Ha az importőr vagy a gyártó ezt nem írja elő, a 2113. és azt követő §-ok szerinti minőségi garanciából eredő jogok érvényesülnek. Polgári törvénykönyv.

9. Reklamáció (A hibás teljesítéshez való jog)

Az eladó a reklamációról azonnal, összetett esetekben 3 munkanapon belül dönt. Ebbe az időtartamba nem tartozik bele a hiba szakszerű felméréséhez szükséges, a termék vagy szolgáltatás típusának megfelelő idő. A reklamációt indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 naptári napon belül kezeljük, kivéve, ha az eladó és a vevő írásban másként állapodnak meg. Ezen időszak lejárta után a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mintha lényeges szerződésszegés történt volna. Az Eladó írásos visszaigazolást ad ki a fogyasztónak, amelyet a fogyasztó e-mail címére küld arról, hogy a fogyasztó mikor élt panaszával, mit tartalmaz, és milyen kezelési módot igényel. Ezen túlmenően az eladó visszaigazolást ad ki a fogyasztónak, amelyet a fogyasztó e-mailjére küld a panasz kezelésének időpontjáról és módjáról, beleértve a kijavítás visszaigazolását és annak időtartamát. Elutasított reklamáció esetén az eladó az elutasításról írásos indoklást ad ki a fogyasztónak.

A kellékszavatossági jogok azt az eladót illetik meg, akitől a terméket vásárolta. Ha azonban a jótállási jegyben más javításra kijelölt vállalkozó szerepel, amely az eladó telephelyén vagy a vevőhöz közelebbi helyen van, a vevő a javítási jogot a garanciális javítás elvégzésére kijelölt vállalkozónál gyakorolja.

Hibás áru esetén küldje el Kubelkova 1789 Česká Třebová 56002 címünkre. További információért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz info@garden-parts.cz A vevő köteles haladéktalanul értesíteni az eladót a hibás áruról. miután nyilvánvalóvá váltak.

Az árukkal kapcsolatos reklamációra - ha a vásárló fogyasztó, a Polgári Törvénykönyv és a Fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezései az irányadók.

A vevőnek joga van a kellékszavatossági jogok gyakorlásával kapcsolatban felmerült szükséges költségeinek a feltétlenül szükséges összegű megtérítésére.

A termék hibája miatti szerződéstől való elállás esetén a fogyasztónak joga van az elállással kapcsolatban feltétlenül felmerülő költségek megtérítésére is.

10. Személyes adatok védelme

Betartjuk a 101/2000. a személyes adatok és információk védelméről. Az általunk kezelt személyes adatok a visszaélés ellen védettek.
Ha természetes személyként vásárol, a regisztráció során a következő adatokat kérjük megadni:
Vezetéknév, keresztnév
Számlázási és áruszállítási cím
Telefonos kapcsolat
Elektronikus cím (e-mail)
Ha jogi személyként vásárol, a regisztráció során a következő adatokat kérjük megadni:
Cégnév (cég)
Számlázási és áruszállítási cím
IČO, DIČ
Telefonos kapcsolat
Elektronikus cím (e-mail)
Személyes adatait a fenti mértékben kezeljük.

A fenti személyes adatok kezelése az Ön vásárlóként történő azonosítása, a szükséges könyvelési műveletek végrehajtása és lebonyolítása, valamint a vásárolt áruk ellenértékének elszámolása, az áru megfelelő kiszállítása, valamint a vevővel való kommunikáció érdekében. te.

 A www.garden-parts.hu webáruházban történő vásárlással hozzájárul ahhoz, hogy vásárlóink személyes adatait kereskedelmi üzenetek küldése, az áruk megfelelő szállítása, a fogyasztók kiszolgálása céljából továbbadjuk. hitel- és hasonló célokra harmadik feleknek, nevezetesen kereskedelmi üzeneteket küldő szolgáltatóknak, ügyfélszolgálati szolgáltatásoknak, fuvarozóknak, részletfizetési társaságoknak és biztosítótársaságoknak. A személyes adatok harmadik fél javára történő értékesítése vagy bérbeadása nem lehetséges.

Az online áruházból történő vásárlással Ön elfogadja, hogy:

személyes adatainak feldolgozása és gyűjtése. marketing célokra. A Vevő a hozzájárulását bármikor díjmentesen visszavonhatja (kérheti egyes adatainak törlését, vagy minden adatának teljes törlését az adminisztrátor adatbázisából), e-mailben: info@garden-parts.cz
üzleti ajánlat elküldésével az Ön e-mail címére vagy postai címére, vagy SMS-ben. Leiratkozhat a kereskedelmi közleményekről az info@garden-parts.cz e-mail címen

A vásárlónak joga van hozzáférni személyes adataihoz, joga van azok helyesbítéséhez, kiegészítéséhez, joga van letiltani, kérhet magyarázatot, hibás állapot megszüntetését, és mindezt ingyenesen az e. -mail cím info@garden-parts.cz Az alábbiakról a vevőt e-mailben értesítjük az eljárásról.
A személyes adatokat a megrendelés feldolgozásához és szükség esetén a panasz megoldásához szükséges ideig kezeljük.

Abban az esetben, ha lehetőség van a weboldalon történő vásárlásra és az eladó adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeinek teljesítésére anélkül, hogy a vevő számítógépén úgynevezett cookie-k kerülnének tárolásra, a vásárló az előző mondat szerinti hozzájárulását bármikor visszavonhatja. .

Üzleti üzenetek küldése e-mailben

A hírlevélre való feliratkozással, azaz egy e-mail cím megadásával hozzájárul személyes adatainak az e-mail címen belüli, üzleti kommunikáció küldése céljából történő kezeléséhez. Ön megerősíti továbbá, hogy elolvasta ezeket a feltételeket, és elfogadja azokat.
A hírlevélre való feliratkozással, azaz e-mail címének megadásával hozzájárul ahhoz, hogy e-mail címére kereskedelmi közleményeket küldjünk.
A hírlevélre való feliratkozással, azaz e-mail cím megadásával tudomásul veszi, hogy a személyes adatok kezeléséhez és a kereskedelmi közlemények küldéséhez adott hozzájárulását bármikor díjmentesen visszavonhatja. Ön maga is leiratkozhat a hírekről (üzleti közleményekről), ha rákattint az egyes tájékoztató e-mailek alján található megfelelő linkre, vagy írjon nekünk egy e-mailt az info@garden-parts.cz címre a leiratkozási kéréssel.
A hírlevélre való feliratkozással, azaz egy e-mail cím megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a személyes adatok kezelője a személyes adatokat harmadik félnek továbbítsa kereskedelmi kommunikáció küldése céljából. Ezek az entitások kizárólag kereskedelmi üzenetküldő szolgáltatásokat nyújtanak.

A Polgári Törvénykönyv 1820. § (1) bekezdés j) pontjában foglaltaknak megfelelően az eladó tájékoztatja, hogy a fogyasztó peren kívüli panasszal fordulhat az ellenőrző szervhez, amely a Cseh Kereskedelmi Felügyelőség. A Cseh Kereskedelmi Felügyelőség a peren kívüli fogyasztói panaszokat a vonatkozó jogszabályokban meghatározott módon és feltételekkel kezeli.
Fogyasztói jogvita peren kívüli rendezése
     • Tisztelt Fogyasztó! Ha úgy gondolja, hogy kárt okoztunk Önnek, vagy nem tettük eleget kötelezettségeinknek, írjon az info@garden-parts.cz e-mail címünkre.
     • Ha nem sikerül közvetlenül megoldani a vitát, a fogyasztóvédelemről szóló 634/1992. sz. törvényt módosító 378/2015. sz. törvény alapján Ön is jogosult fogyasztói jogvita peren kívüli rendezésére.
     • A kereskedő és fogyasztó közötti fogyasztói viták peren kívüli rendezésének alanya (ADR) a Cseh Kereskedelmi Felügyelet vagy más, az Ipari és Kereskedelmi Minisztérium által felhatalmazott szerv, lásd: http://www.mpo.cz/ dokument169867.html.
     • A Cseh Kereskedelmi Felügyeletnél a fogyasztónak lehetősége van ajánlatot benyújtani egy online űrlapon keresztül, amely elérhető a Cseh Kereskedelmi Felügyelet honlapján: https://adr.coi.cz/cs.
     • A fogyasztó legkésőbb 1 éven belül nyújthat be ajánlatot a Cseh Kereskedelmi Felügyelethez vagy egy meghatalmazott személyhez attól a naptól számítva, amikor a vita tárgyát képező jogát az eladóval először gyakorolta.
     • A fogyasztó az EU peren kívüli fogyasztói vitarendezési platformján keresztül is benyújthat javaslatot, amely online elérhető: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main .home.show&lng=CS. Itt csak az EU-ban élő fogyasztó nyújthat be ajánlatot egy EU-beli kereskedőnek.
     • Ha a vitázó felek nem elégedettek a fogyasztói jogvita peren kívüli rendezésének minőségével, és úgy vélik, hogy az eljárás során megsértették a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésének szabályait, panaszt nyújthatnak be. az Ipari és Kereskedelmi Minisztérium címére vagy az adr@mpo.cz email címre
     • Határon átnyúló jogviták esetén a Cseh Köztársaság Európai Fogyasztói Központja segíti a fogyasztókat abban, hogy a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére megfelelő szervhez jussanak.
     • A fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésével kapcsolatos költségeket a felek viselik.
Tájékoztatás a személyes adatok kezeléséről